Nowości

VETUS Silnik morski diesel M3.29 - 27 KM Vetus
brutto: 28 810,05 zł
(netto: 23 422,80 zł)

Realizacje / projekty

Zrealizowaliśmy następujące projekty :

Ogrzewanie wodne Thermo 230 24V na jachcie MY ZIA 23 m

Ogrzewanie powietrzne 2xAT EVO 3900 12V diesel na jachcie Delphia 47

Ogrzewanie powietrzne 2x AT EVO 5500 12V diesel na jachcie żaglowym Hansa 575

Ogrzewanie powietrzne AT Evo 40 12V diesel na łodzi motorowej Sea Ray 24

Ogrzewanie powietrzne 2x AT Evo 55 24V diesel na jednostce inspekcyjnej WARTA

Serwis ogrzewań wodnych Thermo Top E 12V diesel  na jednostkach patrolowych Izby Celno - Skarbowej

Montaż ogrzewań wodnych Thermo Top Evo 4 i Thermo Top Evo 5 w
samochodach osobowych

Montaż i uruchomienie klimatyzacji morskiej Webasto V50 - 42.000 BTU na jachcie żaglowym Hanse 545 - Zakynthos Grecja

Montaż i uruchomienie ogrzewania powietrznego Air Top Evo 55 12V na jachcie żaglowym Hanse 545 - Zakynthos Grecja

Montaż i uruchomienie klimatyzacji morskiej Webasto V50 - 42.000 BTU na jachcie żaglowym Hanse 575 - Gdańsk

Montaż i uruchomienie generatora Fischer Panda 8000i PMS na jachcie żaglowym Hanse 575 - Gdańsk

Montaż i uruchomienie odsalarki firmy Schenker Smart 60 na jachcie żaglowym Hanse 575 - Gdańsk

Certyfikaty/szkolenia

 




Certyfikat Webasto

Certyfikat Webasto

VETUS Silnik morski diesel M3.29 - 27 KM Vetus

VETUS Silnik morski diesel M3.29 - 27 KM
Zapytaj o dostępność i ofertę specjalną
28 810,05 zł
(Cena netto: 23 422,80 zł)

Seria M-Line dla wielu typów łodzi; szalup, jachtów żaglowych, łodzi mieszkalnych i niewielkich kabinowych statków wycieczkowych

Silnik Morski Diesla M3.29 Vetus
3 cylindry, 20 KW(27.2 KM) dostarczany w standardzie z panelem instrumentów MPA22BS2

NOWE FUNKCJE 

Jedną z najbardziej zauważalnych zmian jest górna pokrywa z odlewu aluminiowego. Ta okładka zawiera różne nowe i innowacyjne funkcje. Zawiera element chłodzony wodą i pochłania promieniowanie cieplne z silnika. Ta innowacyjna koncepcja powoduje znaczną redukcję temperatury do 15 ° C - redukcja o 20%! Ponadto solidna aluminiowa pokrywa górna znacznie zmniejsza poziom hałasu silnika w połączeniu z nowym filtrem powietrza, testy wykazują obniżenie dźwięku o około 5 dB (A) i "prawie bezgłośną" pracę z prędkością około 2200 obr./min. Wreszcie, chłodzona wodą górna pokrywa jest zaprojektowana do użycia jako krok, ułatwiając poruszanie się po silniku. 

Ponadto przeprojektowany M-Line zawiera wiele innych nowych funkcji ułatwiających życie zarówno konstruktorowi łodzi, jak i użytkownikowi końcowemu:

  • Części serwisowe, takie jak bezpieczniki i przekaźniki , filtr paliwa i połączenia paliwowe, wirnik , prętowy wskaźnik poziomu oleju i filtr oleju są łatwo dostępne
  • We wszystkich silnikach M4 wirnik znajduje się z przodu, dla jeszcze łatwiejszego dostępu
  • Poprawiono okablowanie, aby zapewnić łatwe połączenie i dodatkowe bezpieczeństwo
  • Wszystkie silniki M-line są wyposażone w elektryczną pompę paliwową (F), uruchamianą za pomocą stacyjki
  • Nowa obudowa filtra wlotu powietrza tłumi przepływ powietrza i obniża poziom dźwięku indukcyjnego (G)
  • Wymiennik ciepła ma 26 ulepszeń, w tym materiały budowlane i obróbkę powierzchni
  • Plastikowa przednia okładka zwiększa bezpieczeństwo i wygląd. Wszystkie koła pasowe i pasy są zakryte, spełniając tym samym Dyrektywę Maszynową WE
  • Zamontowane z przodu filtry oleju i paliwa, w tym uchwyt, są dostępne jako opcja, dzięki czemu serwisowanie jest jeszcze wygodniejsze (H)
  • Standardowo dostarczany z tablicą rozdzielczą, czterema elastycznymi mocowaniami silnika i pompą olejową



Dane techniczne:

  • Cztero-suwowy, trzy cylindrowy
  • Średnica otworu: 76mm(3 cala)
  • Skok: 70mm(2,8cala)
  • Pojemność: 952cm3
  • Stopień sprężenia: 22:1
  • Alternator: 12v-75A
  • Max moc koła zamach: 20kW
  • Max moc na wale: 19,3kW
  • Max liczba obrotów: 3600(53,1Nm)
  • Ciężar w stanie suchym bez skrzyni biegów: 123kg
  • Wysokość zasysania pompy paliwowej: 1,5m/5stóp
  • System chłodzenia - woda zaburtowa
  • Instalacja elektryczna (V/Amp) - 12/75A
  • Długość wiązki silnika - 4 m
  • Panel wskaźnika - MP22BS12A
  • Poduszki pod silnik (4 szt. ) - KSTEUN40
  • Silnik z przekładnią TMC40P 2/2,6:1

Dostępny również z przekładniami:

ZF12M 2.114/2.63:1,

ZF15MIV 2.13/2.99:1

TMC60A 2/2.5:1

Saildrive SP60 2,15/2,38:1

Zakup silnika VETUS M-Line zapewnia wiele korzyści:

  • Silniki M-Line pracują cicho i są bardzo oszczędne
  • Te niezawodne i wytrzymałe silniki oferują wysoki stosunek mocy i momentu obrotowego
  • Układ paliwowy samoczynnie odpowietrza się, co jest wygodne po wymianie filtra paliwa
  • Morski silnik VETUS M-Line spełnia wymogi dyrektywy w sprawie łodzi rekreacyjnych 2012/53 / UE i rosyjskich norm emisji RRR. Niektóre silniki M-Line spełniają również wymagania BSOII
  • Wszystkie silniki są standardowo wyposażone w wysokiej mocy alternator okrętowy do szybkiego ładowania akumulatorów
  • Wszystkie silniki M-Line mogą być dostarczane z napędem żaglowym
  • Co więcej, cylindry VETUS M-Line 3 i 4 mogą być dostarczane z aprobatą SOLAS



Pobierz - instrukacja obsługi