Kategorie

Realizacje / projekty

Zrealizowaliśmy następujące projekty :

Ogrzewanie wodne Thermo 230 24V na jachcie MY ZIA 23 m

Ogrzewanie powietrzne 2xAT EVO 3900 12V diesel na jachcie Delphia 47

Ogrzewanie powietrzne 2x AT EVO 5500 12V diesel na jachcie żaglowym Hansa 575

Ogrzewanie powietrzne AT Evo 40 12V diesel na łodzi motorowej Sea Ray 24

Ogrzewanie powietrzne 2x AT Evo 55 24V diesel na jednostce inspekcyjnej WARTA

Serwis ogrzewań wodnych Thermo Top E 12V diesel  na jednostkach patrolowych Izby Celno - Skarbowej

Montaż ogrzewań wodnych Thermo Top Evo 4 i Thermo Top Evo 5 w
samochodach osobowych

Montaż i uruchomienie klimatyzacji morskiej Webasto V50 - 42.000 BTU na jachcie żaglowym Hanse 545 - Zakynthos Grecja

Montaż i uruchomienie ogrzewania powietrznego Air Top Evo 55 12V na jachcie żaglowym Hanse 545 - Zakynthos Grecja

Montaż i uruchomienie klimatyzacji morskiej Webasto V50 - 42.000 BTU na jachcie żaglowym Hanse 575 - Gdańsk

Montaż i uruchomienie generatora Fischer Panda 8000i PMS na jachcie żaglowym Hanse 575 - Gdańsk

Montaż i uruchomienie odsalarki firmy Schenker Smart 60 na jachcie żaglowym Hanse 575 - Gdańsk

Certyfikaty/szkolenia

 




Certyfikat Webasto

Certyfikat Webasto

WAECO CoolAir SP 950C - kompresor do klimatyzatorów dzielonych do ciężarówek, klimatyzator postojowy 24 V - nr kat.7805590B

WAECO CoolAir SP 950C - kompresor do klimatyzatorów dzielonych do ciężarówek, klimatyzator postojowy 24 V - nr kat.7805590B
Zapytaj o ofertę specjalną i dostępność
2 778,60 zł
(Cena netto: 2 259,02 zł)
webasto


Superpłaska jednostka dachowa lub tylna ściana: Od teraz możesz wybrać, który klimatyzator dzielony najlepiej pasuje do danego pojazdu. Rozszerzyliśmy nasze moduły CoolAir i łączymy kompresor z dwoma różnymi parownikami. W przypadku CoolAir SP 950I parownik jest montowany po stronie wewnętrznej tylnej ściany kabiny, w przypadku CoolAir SP 950T jest umieszczony w superpłaskiej jednostce dachowej.


Klimatyzatory dzielone

Superpłaska jednostka dachowa lub tylna ściana: Od teraz możesz wybrać, który klimatyzator dzielony najlepiej pasuje do danego pojazdu. Rozszerzyliśmy nasze moduły CoolAir i łączymy kompresor z dwoma różnymi parownikami. W przypadku CoolAir SP 950I parownik jest montowany po stronie wewnętrznej tylnej ściany kabiny, w przypadku CoolAir SP 950T jest umieszczony w superpłaskiej jednostki dachowej.

Czynnik chłodniczy R 134a
System
Hermetycznie zamknięty układ chłodzący
Kompresor rotacyjny do zastosowań mobilnych
Regulowane zabezpieczenie przed zbyt niskim napięciem akumulatora pojazdu
Układ elektroniczny miękkiego startu
Wymiary (S x W x G) 346 x 485 x 156 mm

 

Czynnik chłodniczy

R 134a

System

Hermetycznie zamknięty układ chłodzący
Kompresor rotacyjny do zastosowań mobilnych
Regulowane zabezpieczenie przed zbyt niskim napięciem akumulatora pojazdu
Układ elektroniczny miękkiego startu

Wymiary (S x W x G)

346 x 485 x 156 mm

Waga (około)

16,0 kg

Kolor

Biały

Zalety

Górna osłona odporna na promieniowanie ultrafioletowe, wysoka wydajność chłodzenia i osuszania powietrza

Certyfikaty

certyfikat e (dyrektywy EMC/pojazdów mechanicznych)

W komplecie

Sprężarka, akcesoria montażowe, instrukcja instalacji

 



 
Zalety :

  • Elegancka konstrukcja o wysokiej jakości
  • Minimalne ryzyko włamania dzięki pracy przy zamkniętych oknach
  • Możliwość późniejszego lakierowania osłon
  • Demontaż wszystkich elementów przy zastosowaniu specyficznych dla pojazdu ram mocujących
  • Działa w połączeniu z parownikiem dachowym SP 950T:Zgodność z ADR w przypadku wszystkich typów pojazdów z wyjątkiem EX/II, EX/III. Pojazdy typu OX tylko przy zastosowaniu ram mocujących WAECO (Wyświetl certyfikat).


Pobierz instrukukcję obsługi