Seria M-Line dla wielu typów łodzi; szalup, jachtów żaglowych, łodzi mieszkalnych i niewielkich kabinowych statków wycieczkowych
Silnik Morski Diesla M3.29 Vetus 3 cylindry, 20 KW(27.2 KM) dostarczany w standardzie z panelem instrumentów MPA22BS2
NOWE FUNKCJE
Jedną z najbardziej zauważalnych zmian jest górna pokrywa z odlewu aluminiowego. Ta okładka zawiera różne nowe i innowacyjne funkcje. Zawiera element chłodzony wodą i pochłania promieniowanie cieplne z silnika. Ta innowacyjna koncepcja powoduje znaczną redukcję temperatury do 15 ° C - redukcja o 20%! Ponadto solidna aluminiowa pokrywa górna znacznie zmniejsza poziom hałasu silnika w połączeniu z nowym filtrem powietrza, testy wykazują obniżenie dźwięku o około 5 dB (A) i "prawie bezgłośną" pracę z prędkością około 2200 obr./min. Wreszcie, chłodzona wodą górna pokrywa jest zaprojektowana do użycia jako krok, ułatwiając poruszanie się po silniku.
Ponadto przeprojektowany M-Line zawiera wiele innych nowych funkcji ułatwiających życie zarówno konstruktorowi łodzi, jak i użytkownikowi końcowemu:
- Części serwisowe, takie jak bezpieczniki i przekaźniki , filtr paliwa i połączenia paliwowe, wirnik , prętowy wskaźnik poziomu oleju i filtr oleju są łatwo dostępne
- We wszystkich silnikach M4 wirnik znajduje się z przodu, dla jeszcze łatwiejszego dostępu
- Poprawiono okablowanie, aby zapewnić łatwe połączenie i dodatkowe bezpieczeństwo
- Wszystkie silniki M-line są wyposażone w elektryczną pompę paliwową (F), uruchamianą za pomocą stacyjki
- Nowa obudowa filtra wlotu powietrza tłumi przepływ powietrza i obniża poziom dźwięku indukcyjnego (G)
- Wymiennik ciepła ma 26 ulepszeń, w tym materiały budowlane i obróbkę powierzchni
- Plastikowa przednia okładka zwiększa bezpieczeństwo i wygląd. Wszystkie koła pasowe i pasy są zakryte, spełniając tym samym Dyrektywę Maszynową WE
- Zamontowane z przodu filtry oleju i paliwa, w tym uchwyt, są dostępne jako opcja, dzięki czemu serwisowanie jest jeszcze wygodniejsze (H)
- Standardowo dostarczany z tablicą rozdzielczą, czterema elastycznymi mocowaniami silnika i pompą olejową
Dane techniczne:
- Cztero-suwowy, trzy cylindrowy
- Średnica otworu: 76mm(3 cala)
- Skok: 70mm(2,8cala)
- Pojemność: 952cm3
- Stopień sprężenia: 22:1
- Alternator: 12v-75A
- Max moc koła zamach: 20kW
- Max moc na wale: 19,3kW
- Max liczba obrotów: 3600(53,1Nm)
- Ciężar w stanie suchym bez skrzyni biegów: 123kg
- Wysokość zasysania pompy paliwowej: 1,5m/5stóp
- System chłodzenia - woda zaburtowa
- Instalacja elektryczna (V/Amp) - 12/75A
- Długość wiązki silnika - 4 m
- Panel wskaźnika - MP22BS12A
- Poduszki pod silnik (4 szt. ) - KSTEUN40
- Silnik z przekładnią TMC40P 2/2,6:1
Dostępny również z przekładniami:
ZF12M 2.114/2.63:1,
ZF15MIV 2.13/2.99:1
TMC60A 2/2.5:1
Saildrive SP60 2,15/2,38:1
Zakup silnika VETUS M-Line zapewnia wiele korzyści:
- Silniki M-Line pracują cicho i są bardzo oszczędne
- Te niezawodne i wytrzymałe silniki oferują wysoki stosunek mocy i momentu obrotowego
- Układ paliwowy samoczynnie odpowietrza się, co jest wygodne po wymianie filtra paliwa
- Morski silnik VETUS M-Line spełnia wymogi dyrektywy w sprawie łodzi rekreacyjnych 2012/53 / UE i rosyjskich norm emisji RRR. Niektóre silniki M-Line spełniają również wymagania BSOII
- Wszystkie silniki są standardowo wyposażone w wysokiej mocy alternator okrętowy do szybkiego ładowania akumulatorów
- Wszystkie silniki M-Line mogą być dostarczane z napędem żaglowym
- Co więcej, cylindry VETUS M-Line 3 i 4 mogą być dostarczane z aprobatą SOLAS
Pobierz - instrukacja obsługi